HEJBNI KOSTROU - ŽÁDNÉ KECY, ZAČNI HNED !

KONEČNĚ ZAČNI A HEJBNI KOSTROU

Váháte, jestli je lepší cvičit s vlastní váhou nebo jestli se vrhnout na posilování se zátěží v podobě činek a strojů v posilovně? Napovíme vám, jaké jsou výhody a nevýhody obou způsobů pohybu. Oba dva způsoby cvičení - jak cvičení s vlastní váhou, tak posilování se zátěží - jsou formy silového tréninku. Oba dva způsoby nám pomáhají vybudovat si silnější svaly, zpevnit kosti i postavu a zlepšit výdrž.

Co se u nás dozvíte

Jak cvičit

Jak cvičit doma, když nemůžeme jít do posilovny nebo si takové fitnesscentrum nemůžem finančně dovolit. Před začátkem každého cvičení by nemělo chybět pořádné rozcvičení jednotlivých svalových partií. Bude úplně jedno pokud budete začátečník nebo pokročilý.

Kde cvičit

Myšlenka cvičení venku rozděluje populaci na dva tábory. Jak už to bývá, vždy se najde hodně příznivců, ale i hodně odpůrců, stejně tak i cvičení v posilovně.

S kým cvičit

Většina z vás si dává otázku: „Proč bych měl/a cvičit s trenérem, když internet je plný rad?“. Přijde vám to jako zbytečné vyhazování peněz. Trenér je tu pro vás. Pomůže vám k vámi zvoleným cílům, snaží se vás motivovat a hlavně jste pod neustálým odborným dohledem. Pokud to člověk skutečně myslí vážně, opravdu si zvolí odbornou pomoc. Nakonec zjistíte, že s trenérem máte výsledky a zároveň vás cvičení baví. Získáte nové životní cíle a možná i nový životní styl. Díky trenérovi nemusíte myslet na tréninkové plány, ptát se kamarádů a přátel, zda toto či ono je správně. Nebo jestli se dělá tento cvik tímto způsobem a nejsou už jiné moderní postupy a metody. Toto všechno hlídá trenér.

V čem cvičit

Doporučujeme vám si vybrat jednoduché a čisté oblečení, ve kterém se budete cítit pohodlně. Součástí oblečení je uzavřená, očištěná obuv určená pro sport. Vhodné jsou tenisky. Ve sportovních obchodech se prodávají tenisky podle jednotlivých druhů sportu. Nezapomeňte na čisté, ideálně bílé, ponožky. Podle stylu cvičení přizpůsobte také své oblečení. Pro pomalejší cviky, jako je třeba pilates či jóga, jsou vhodnější volnější oblečení, pro sporty, kterými jsou například aerobic, jsou vhodné elastické materiály. Jestliže chcete svůj trénink zaměřit na rotoped či spinning, volte určitě upnuté legíny než plandavé kalhoty, které se mohou dostat do samotného fitness stroje. Velikost každého oblečení vybírejte úměrně ke své postavě, abyste se v oblečení cítili dobře. Co se týče materiálu, volte především prodyšný materiál, který je schopen odvádět vlhkost od těla pryč. Volte raději dvě tenčí vrstvy oblečení než jednu silnou, a to z toho důvodu, neboť oblečení musí odvádět pot (spodní vrstva) a zároveň udržovat svaly v teplo (svrchní vrstva).

S čím cvičit

Váháte, jestli je lepší cvičit s vlastní váhou nebo jestli se vrhnout na posilování se zátěží v podobě činek a strojů v posilovně? Napovíme vám, jaké jsou výhody a nevýhody obou způsobů pohybu. Oba dva způsoby cvičení - jak cvičení s vlastní váhou, tak posilování se zátěží - jsou formy silového tréninku. Oba dva způsoby nám pomáhají vybudovat si silnější svaly, zpevnit kosti i postavu a zlepšit výdrž.

Co jíst

Co je zdravé stravování? Pro jednoho je to pouze bílé maso, celozrnné pečivo a spousta zeleniny, druhý si pod zdravým stravováním nedokáže představit nic jiného než striktní dodržování přísné vegetariánské stravy. Existuje celá řada zaručených správných postupů pro zdravé stravování.

TAKHLE VYPADÁM

TAKHLE VYPADÁM
TAKHLE VYPADÁM
TAKHLE VYPADÁM

TOHLE BUDU DĚLAT

ROZHEJBU KOSTRU
ROZHEJBU KOSTRU
ROZHEJBU KOSTRU

NALOŽÍM KOSTŘE

MĚSÍC DŘU
MĚSÍC DŘU
MĚSÍC DŘU

VIDEOCVIKY

NAKRM KOSTRU

NAKRM KOSTRU
NAKRM KOSTRU
NAKRM KOSTRU

VÝZVA KOSTŘE

VÝZVA KOSTŘE
VÝZVA KOSTŘE
VÝZVA KOSTŘE

DĚTSKÁ KOSTRA

DĚTSKÁ KOSTRA
DĚTSKÁ KOSTRA
DĚTSKÁ KOSTRA

KRMENÍ PRO KOSTŘIČKY

KRMENÍ PRO KOSTŘIČKY
KRMENÍ PRO KOSTŘIČKY
KRMENÍ PRO KOSTŘIČKY

CVIČÍCÍ KOSTŘIČKY

CVIČÍCÍ KOSTŘIČKY
CVIČÍCÍ KOSTŘIČKY
CVIČÍCÍ KOSTŘIČKY

ORGANIZOVANÉ KOSTRY

ORGANIZOVANÉ KOSTRY
ORGANIZOVANÉ KOSTRY
ORGANIZOVANÉ KOSTRY

PARTNEŘI PORTÁLU